dijous, 1 de setembre del 2011

Ser la bastida dels/les nostres fills/es

La feina dels educadors-pares-mares és fer de bastida. Donar les eines i tenir paciencia perquè sigui el propi/a nen/a que s´adoni dels errors.
Amb la lectura tant musical com escrita és molt difícil aplicar-ho perquè ens surt de natural dir, murmurar la paraula o la síl.lava, corregir quan els costa o s´entrebanquen. Peró el més important és que sigui el/la propi/a nen/a que trobi la solució correcta.
La Sara comença a llegir amb lletra d´imprempta. Només llegim unes línies cada dia. Però l´important és que conegui la grafia d´imprempta i vagi entrellaçant lletres i sons.


Estem aprenent una cançó nova al piano. La Sara i la Judit ja comencen a coneixer les notes, a poc a poc i bona lletra. El primer vídeo és la Sara i el segon la Judit.




La Judit segueix escrivint el diari i em diu, què poso, què dic? Li costa encara narrar i explicar coses... És clar, només té 5 anys!