dimecres, 29 de juny del 2011

Molts contes, sumes i baby piano...

Avui a la tarda la Judit ha volgut llegir i llegir i no fer res més que llegir. Així que s´ha empassat quatre contes del llibre 29 contes bojos. Va adquirint agilitat a poc a poc, s´ha de tenir paciencia no és tan ràpid això d´aprendre a llegir. El més important ara no és si llegeix millor o pitjor sinó que ha adquirit l´ hàbit i l´emoció de llegir, li agrada i amb això ara per ara ja en tinc prou.
La Sara li apassionen les matemàtiques i avui ha fet moltes sumes. Vaig imprimir d´internet ( http://orientacionandujar.wordpress.com/ ) un munt de sumes i sort en tinc d´això sinó no guanyaríem prou per comprar quadernets. És increible la rapidesa que ja té fent-les, una pàgina li dura 4 minuts, increible. Us deixo un parell de vídeos.


El bebé ja comença a tocar el piano, ésclar a la seva manera, us deixo una improvització a quatre mans...


2 comentaris:

Marvan ha dit...

Em menjo el pianista!!!!

Maria i Jordi ha dit...

Je jee Marvan, jo també me´l menjaria... :-)